close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגשי אירוח מקוריים לאירוע

מערכת שורשכז כסליו, תשפ25/12/2019

רעיון מקורי במיוחד לאירוח- מגשי אירוח מעוצבים

תגיות:
מתלבטים בין מגשי אירוח מקוריים לאירוע לבין קייטרינג מסורתי רגיל? מנסים להבין איזו אופציה תתאים בצורה הטובה ביותר לאירוע שלכם ותאפשר לכם ליהנות מאירוע ייחודי, מרשים וכזה שהאורחים יזכרו למשך זמן רב? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

למה דווקא מגשי אירוח?
מגשי אירוח מקוריים לאירוע יכולים להעניק לכם יתרונות מהותיים וחשובים ביותר עבור האירוע שלכם:
• התאמה אישית לתקציב שלכם –
תוכלו להגיע עם תקציב מוגדר מראש וכך להתאים את המגשים הנבחרים לתקציב שלכם. תוכלו במסגרת התקציב הקיים למצוא את השילוב הנכון של מגשי האירוח, ולשלב גם מנות פתיחה, גם מנות עיקריות וגם קינוחים ומתוקים לכדי ארוחה עשירה ומגוונת. גם בתקציב מוגבל ומצומצם יחסית.
• מגוון רחב של טעמים – עם מגשי אירוח אתם יכולים להעניק לאורחים אשר יגיעו אל האירוע שלכם מגוון רחב של טעמים שונים. תוכלו למצוא מגשים מלוחים או מתוקים, מגשי מאפים שונים, פסטות, עוגות וקינוחים ועוד שלל אפשרויות. באופן הזה כל אורח אשר משתתף באירוע שלכם יכול למצוא בקלות רבה את האפשרות המתאימה ביותר לטעם האישי שלו, וליהנות מארוחה עשירה, מגוונת וטעימה.
• מנות שנוח לאכול בכל מצב – עוד יתרון של מגשי האירוח הוא יתרון הנוחות. מגשי האירוח מכילים מנות שנוח לאכול אותן בכל מצב. לא משנה אם מדובר בכנס בו אין ישיבה סביב שולחנות ורק על כסאות רגילים, בין אם מדובר בהרמת כוסית בה האכילה היא גם בעמידה ותוך כדי שיחה או באירוע פרטי בו כל אחד בוחר את המנות המתאימות לו ומתיישב על יד השולחן. מגשי האירוח מכילים מנות קטנות יחסית, ואפשרות הגשה בכלים אישיים כך שכל אחד יכול לקחת את מה שהוא מעוניין בו ולאכול בנוחות רבה.
• לשמור את תשומת הלב של האורחים למה שבאמת חשוב – במיוחד באירועים עסקיים כמו כנסים או הרצאות, המארגנים רוצים כי תשומת הלב של האורחים תהיה ממוקדת בתוכן המועבר ופחות באוכל, לכן פינגר פוד הוא פתרון מושלם, אך לצד זאת להעניק חוויה קולינרית שתנעים את הכנס, ומגשי האירוח הם בדיוק הפתרון הנכון עבור כך.

מה חשוב לשים לב כאשר מזמינים מגשי אירוח מקוריים לאירוע?
אם אתם רוצים להיות בטוחים כי באמת תקבלו את כל היתרונות עליהם כתבנו קודם, ואף יותר מכך, הקפידו לבדוק היטב את החברה ממנה אתם מזמינים את השירות. בדקו את המוניטין שלה, ההתחייבות לאיכות וטריות, מגוון המגשים, צורת ההגשה וכל מה שאתם יכולים לבדוק בכדי להיות בטוחים כי היא תציע לכם את המגשים האיכותיים והמתאימים ביותר עבור האירוע שלכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה